ROTARY UNGDOMSUTVEKSLING, NORGE

ER DU INTERESSERT I ET SKOLEÅR I UTLANDET?

Vi i Rotary er nå klar til å motta søknader for skoleåret 2024-25. Del gjerne!
Mer info på: Rotary's ett-årsutveksling
Evt. email til: mdyeo@rotary.no
#rotary #rotaryyouthexchange
Rotary Ungdomsutveksling♥️

NYTT FOR SKOLEÅRET 2025-26

OBS: Vi åpner for nye sønader ca. 1. juli 2024

Mulighet for økonomisk støtte.

I en tid hvor utenforskap er en stadig økende utfordring for mange familier, er det en stor glede på vegne av Rotary i Norge å kunne lansere vårt nye Ungdomsutvekslings stipend. Denne utfordringen er heller ikke blitt mindre under pandemien.

Stipendet er øremerket ungdommer fra familier som ellers ikke har mulighet til å finansiere denne type utveksling, og det et skoleår i utlandet faktisk koster gjennom en utvekslingsorganisasjon.

For ytterligere informasjon, kontakt undertegnede.

Rolf Thingvold

Multidistrict Chair Norway

Cell: +47 915 51 125

Email: mdyeo@rotary.no

Se UTSENDT PRESSEMELDING HER:

HVEM GJØR HVA? SE her

*Har du noen gang tenkt på hvordan det ville være å bo et år i et annet land?

Hvordan det ville være å lære språket, lære om kulturen, få venner fra hele verden og få skole erfaring fra et annet land?

Rotary’s utvekslingsprogram tilbyr deg eventyrlige muligheter. Gjør deg klar til å pakke kofferten for å oppleve:

"ONE YEAR IN A LIFETIME, A LIFETIME IN ONE YEAR"

Rotary Ungdomsutveksling♥️

.